Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Inovace v řízení neformálního vzdělávání
Gaydošová, Michaela ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Tato závěrečná diplomová práce se zabývá inovacemi v řízení neformálního vzdělávání. Hlavním cílem práce je upozornit na důležitost inovací v neformálním a zájmovém vzdělávánía přinést inspiraci vedoucím pracovníkům neformálníhoa zájmového vzdělávání ve formě příkladů dobré praxe. V teoretické části práce je neformální a zájmové vzdělávání začleněno do celkového systému vzdělávání České republiky a jeho vývoj ilustrován na zákonech a vyhláškách od roku 1948 do současnosti. Výzkum formou strukturovaného rozhovoru odhalil pohled respondentů na inovace v zájmovém vzdělávání a ukázal zkušenosti respondentů se zaváděním inovací v jejich vlastních organizacích. Z průběhu i závěrů strukturovaných rozhovorů jasně vyplynula nutnost inovací v neformálním a zájmovém vzdělávání pro konkurenceschopnost jednotlivých organizací. Vedoucí pracovníci školských zařízení pro zájmové vzdělávání i organizací neformálního vzdělávání zde mohou najít inspiraci pro jednotlivé konkrétní inovace v příkladech dobré praxe.
Inovace v řízení neformálního vzdělávání
Gaydošová, Michaela ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Tato závěrečná diplomová práce se zabývá inovacemi v řízení neformálního vzdělávání. Hlavním cílem práce je zjistit, do jaké míry si vedoucí zaměstnanci organizací zájmového vzdělávání uvědomují potřebu inovací v jednotlivých oblastech řízení organizace, porovnat rozsah a obsah konkrétních inovací ve vybraných organizacích a prozkoumat, v jakých oblastech a na základě jakých podnětů v těchto organizacích inovace vznikají. Získané informace jsou využitelné pro efektivní přípravu dalšího vzdělávání vedoucích pracovníků organizací a popsané příklady dobré praxe jako inspirace ke zlepšování činnosti organizací zájmového a neformálního vzdělávání. V teoretické části práce je neformální a zájmové vzdělávání začleněno do celkového systému vzdělávání České republiky a jeho vývoj ilustrován na zákonech a vyhláškách od roku 1948 do současnosti. Výzkum formou strukturovaného rozhovoru odhaluje pohled respondentů na inovace v zájmovém vzdělávání a ukazuje zkušenosti respondentů se zaváděním inovací v jejich vlastních organizacích. Ze závěrů výzkumu jasně vyplývá nutnost inovací v neformálním a zájmovém vzdělávání pro konkurenceschopnost jednotlivých organizací. KLÍČOVÁ SLOVA: celoživotní vzdělávání, formální vzdělávání, neformální vzdělávání, zájmové vzdělávání, inovace, školní družina, školní klub, středisko...
Inovace v řízení neformálního vzdělávání
Gaydošová, Michaela ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Tato závěrečná diplomová práce se zabývá inovacemi v řízení neformálního vzdělávání. Hlavním cílem práce je zjistit, do jaké míry si vedoucí zaměstnanci organizací zájmového vzdělávání uvědomují potřebu inovací v jednotlivých oblastech řízení organizace, porovnat rozsah a obsah konkrétních inovací ve vybraných organizacích a prozkoumat, v jakých oblastech a na základě jakých podnětů v těchto organizacích inovace vznikají. Získané informace jsou využitelné pro efektivní přípravu dalšího vzdělávání vedoucích pracovníků organizací a popsané příklady dobré praxe jako inspirace ke zlepšování činnosti organizací zájmového a neformálního vzdělávání. V teoretické části práce je neformální a zájmové vzdělávání začleněno do celkového systému vzdělávání České republiky a jeho vývoj ilustrován na zákonech a vyhláškách od roku 1948 do současnosti. Výzkum formou strukturovaného rozhovoru odhaluje pohled respondentů na inovace v zájmovém vzdělávání a ukazuje zkušenosti respondentů se zaváděním inovací v jejich vlastních organizacích. Ze závěrů výzkumu jasně vyplývá nutnost inovací v neformálním a zájmovém vzdělávání pro konkurenceschopnost jednotlivých organizací. KLÍČOVÁ SLOVA: celoživotní vzdělávání, formální vzdělávání, neformální vzdělávání, zájmové vzdělávání, inovace, školní družina, školní klub, středisko...
Inovace v řízení neformálního vzdělávání
Gaydošová, Michaela ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Tato závěrečná diplomová práce se zabývá inovacemi v řízení neformálního vzdělávání. Hlavním cílem práce je upozornit na důležitost inovací v neformálním a zájmovém vzdělávánía přinést inspiraci vedoucím pracovníkům neformálníhoa zájmového vzdělávání ve formě příkladů dobré praxe. V teoretické části práce je neformální a zájmové vzdělávání začleněno do celkového systému vzdělávání České republiky a jeho vývoj ilustrován na zákonech a vyhláškách od roku 1948 do současnosti. Výzkum formou strukturovaného rozhovoru odhalil pohled respondentů na inovace v zájmovém vzdělávání a ukázal zkušenosti respondentů se zaváděním inovací v jejich vlastních organizacích. Z průběhu i závěrů strukturovaných rozhovorů jasně vyplynula nutnost inovací v neformálním a zájmovém vzdělávání pro konkurenceschopnost jednotlivých organizací. Vedoucí pracovníci školských zařízení pro zájmové vzdělávání i organizací neformálního vzdělávání zde mohou najít inspiraci pro jednotlivé konkrétní inovace v příkladech dobré praxe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.